Online vrácení nebo reklamace

Jak probíhá vrácení / reklamace?

 

Registrovaní zákazníci: Přihlas se do svého zákaznického účtu a vyber, který produkt chceš vrátit / reklamovat. Vrácení přes Zásilkovnu máš ZDARMA.

Neregistrovaní zákazníci: Zadej číslo objednávky a e-mail. Vyhledej objednávku a vyber, který produkt chceš vrátit / reklamovat.

 

Zboží také můžeš donést do jakékoliv naší prodejny, nebo poslat (na svoje náklady) přes libovolného dopravce do našeho skladu.

Zásilku viditelně označ číslem objednávky nebo vratky.

Adresa:
UnderArmour.cz
Segro logistic park budova F, K Dálnici 1394
Hostivice, 253 01, Česká republika

 

Vrácení zboží: Peníze za vrácené zboží ti pošleme do 14 dnů od přijetí zásilky v našem skladu.

Reklamace: Vyřídíme do 30 dnů, ale budeme se snažit o co nejrychlejší vyřízení.