Online vrácení nebo reklamace
Jak probíhá vrácení / reklamace?
Registrovaní zákazníci: Přihlas se do svého zákaznického účtu a vyber, který produkt chceš vrátit / reklamovat. Vrácení přes Zásilkovnu máš ZDARMA.
Neregistrovaní zákazníci: Zadej číslo objednávky a e-mail. Vyhledej objednávku a vyber, který produkt chceš vrátit / reklamovat.
Zboží také můžeš donést do jakékoliv naší prodejny, nebo poslat (na svoje náklady) přes libovolného dopravce do našeho skladu.
Zásilku viditelně označ číslem objednávky nebo vratky.
Adresa:
UnderArmour.cz
Segro logistic park budova F, K Dálnici 1394
Hostivice, 253 01, Česká republika
Vrácení zboží: Peníze za vrácené zboží ti pošleme do 14 dnů od přijetí zásilky v našem skladu.
Reklamace: Vyřídíme do 30 dnů, ale budeme se snažit o co nejrychlejší vyřízení.