Nejčastější dotazy
Do kdy můžu vrátit nevyhovující zboží?
Zboží nám pošlete do 14ti dní od doby doručení objednávky.Zboží musí být vráceno nepoužité, bez známek opotřebení.
Kam můžu vrátit zboží?
Buď doneste zboží na naše prodejny, nebo nám ho pošlete na náš centrální sklad v Hostivicích
Adresa pro zasílání zboží:
“VRATKA”
UnderArmour.cz
Segro logistic park budova F, K Dálnici 1394
Hostivice, 253 01
(zboží v žádném případě neposílejte na dobírku)
Vyměníte mi nevyhovující zboží za jiné?
Bohužel, nenabízíme výměnu zboží, jen vrácení peněz. Je třeba nám zboží vrátit, my Vám pošleme peníze a na nové zboží si udělat opět objednávku.
Za jak dlouho mi přijdou peníze za vrácené zboží?
Jakmile zboží obdržíme, peníze odesíláme do 14ti dní. Vždy se však snažíme o co nejrychlejší odeslání.
Jak rychle odesíláte objednávku?
U každého produktu uvádíme, za jak dlouho zboží nejpozději odesíláme. Dopravci pak obvykle zboží k zákazníkovi doručují následující pracovní den. Vždy je třeba vyčkat na email, kde jsou všechny informace uvedeny.
Pokud zvolím osobní odběr na prodejnách Under Armour, musím před vyzkoušením zboží zaplatit?
Ne, zboží můžete na našich prodejnách vyzkoušet a poté zaplatit pouze to, které Vám bude vyhovovat. Můžete si tak objednat např. boty ve více velikostech a na prodejně před zakoupením vyzkoušet.
Mohu za objednávku zaplatit klasickým převodem?
Ano, ale pouze prostřednictvím systému elektronických plateb GoPay. Po vytvoření objednávky zvolte jako platbu Online platba přes GoPay a následně klikněte na Bankovní převod
Jak zjistím, že nákup proběhl správně?
Po provedení nákupu obdržíte e-mail s potvrzením objednávky.