Nejčastější dotazy
Do kdy můžu vrátit nevyhovující zboží?
Zboží můžete vrátit do 14 dní od doby doručení objednávky. Členové věrnostního klubu Under Armour Friends & Family mají nárok na prodlouženou dobu vrácení do 60 dní. Zboží musí být vráceno nepoužité, bez známek opotřebení. Prosíme před odesláním o vyplnění formuláře pro Online vrácení zboží.
Kam můžu vrátit zboží?
Prosíme nejprve o vyplnění formuláře pro Online vrácení zboží.
Následně doneste zboží na naše prodejny, anebo nám ho pošlete na náš centrální sklad v Hostivicích
Adresa pro zasílání zboží:
“VRATKA”
UnderArmour.cz
Segro logistic park budova F, K Dálnici 1394
Hostivice, 253 01
(zboží v žádném případě neposílejte na dobírku)
Vyměníte mi nevyhovující zboží za jiné?
Bohužel, nenabízíme výměnu zboží, jen vrácení peněz. Je třeba nám zboží vrátit, my Vám pošleme peníze a na nové zboží si udělat opět objednávku.
Za jak dlouho mi přijdou peníze za vrácené zboží?
Jakmile zboží obdržíme, peníze odesíláme do 14ti dní. Vždy se však snažíme o co nejrychlejší odeslání.
Jak rychle odesíláte objednávku?
Objednávky se snažíme zpracovávat a odesílat co nejrychleji. Reálně můžete očekávat doručení balíku během 2-5 pracovních dnů.
Pokud zvolím osobní odběr na prodejnách Under Armour, musím před vyzkoušením zboží zaplatit?
Ne, zboží můžete na našich prodejnách vyzkoušet a poté zaplatit pouze to, které Vám bude vyhovovat. Můžete si tak objednat např. boty ve více velikostech a na prodejně před zakoupením vyzkoušet.
Mohu za objednávku zaplatit klasickým převodem?
Ano, ale pouze prostřednictvím systému elektronických plateb GoPay. Po vytvoření objednávky zvolte jako platbu Online platba přes GoPay a následně klikněte na Bankovní převod
Jak zjistím, že nákup proběhl správně?
Po provedení nákupu obdržíte e-mail s potvrzením objednávky.